2015. május 14., csütörtök

How it started? / Hogyan is kezdődött?

Tudtam, hogy akármikor vége lehet.Könnyen lebukhatok, ha akár a legkisebb dolgot is kihagyom, de nem érdekelt. Már nem.Amióta mama elment, nem igazán találtam a helyem az eddig eltűrt világomban. A gondokra rátett egy lapáttal, az, hogy jövőre végzek, a szüleim sem kíméltek, ja és még szervkereskedők is megjelentek a közelben.Csak a zene segített, főleg a Black Veil Brides.Amióta a zenéjüket hallgatom, megtörhetetlen lettem, aki nem kegyelmez. A legnagyobb bajt a szervkereskedelem jelentette.Féltettem a családomat meg az ismerősöket is.Még azokat is akiket alapból nem igazán kedveltem.De meg kellett védenem őket, ha kell az életem árán is .Erre tettem fel az életemet 18 évesen.Ha a legkisebb baja lesz a fent említett személyek valamelyikének, én megtalálom a csempészeket és megölöm mindet.Egytől egyig. Ha kell lassan, hogy szenvedjenek, de inkább a gyors kivégzést részesítem előnyben.Mindig is gyorsan szerettem elintézni a célpontokat.

Ma már 25 éves vagyok, és már rengeteg áldozatom volt, de tényleg a legkülönfélébb embereket tettem el láb alól.
Volt, aki hűtlenségre gyanakodott a férjével kapcsolatban, így felhívott.Az aggódó nő is tudta, hogy én vagyok a legjobb.Cseppet sem sajnáltam a férfit, pedig térden állva könyörgött kegyelemért, és nagyon fogadkozott, hogy bocsánatot kér a feleségétől. De engem ez hidegen hagyott. A képébe mondtam az embernek, hogy a felesége hívott fel és bízott meg azzal, hogy megöljem. Ezt eleinte nem akarta elhinni a férj, majd miután látta, hogy nem adok neki esélyt, lehajtotta a fejét és gyors halálért esedezett.Erre kiült az arcomra az a mosolyom, amit akkor veszek fel, amikor már kérik, hogy végezzek Velük. Egy jól irányzott lövéssel szétloccsantottam a fickó arcát.
Volt olyan is, amikor egy 14-15 év körüli srác hívott fel, és kérte, hogy öljem meg az apját.Furcsálltam a kérést, de beleegyeztem, hiszen ez a munkám.Így egy nap elmentem a megadott címre. Pont időben értem oda, ugyanis az apa épp meg akarta verni a fiát, méghozzá egy nunchaku-val. Nekem sem kellett több, azonnal előrántottam kedvenc pisztolyom, és rögtön tüzet nyitottam. Nem érdekelt, hogy csak 8 golyó van egy tárban, az egészet beleeresztettem abba az alkoholista  állatba. Négy lövés a hátába fúródott, a másik négy pedig a tarkóját és a kezeit találta el.Öröm volt látni, hogy a szemem előtt esik össze és élettelen testét körbeveszi a gyönyörű vörös vére, ami abból a 8 sebből folydogál. Komolyan nem érdekelt, hogy egy egész táram bánja, mert kisebb koromban engem is rendszeresen megvertek otthon. Ezért nyitottam tüzet mihelyt megláttam a jelenetet.
Emiatt elítélhetnének, de senki sem tudja,mi a szakmám, csak az egyetlen barátom, Ben.
Régebben neki is voltak ilyen ügyei, de mivel gazdagabb nálam, így ki tudott szállni.Emiatt rohadtul leordítottam a srácot.Azt hittem cserben hagyott, hogy egyedül maradok a világ ellen, de ma már megértem a lépését. Büszke vagyok rá, hiszen képes volt kilépni ebből az életstílusból.Én itt maradtam kitaszítottként, de idő közben én lettem a szakma legjobbja.Már csak emiatt is, de maradok ebben a világban. Az évek során örökséget építettem fel, ezt pedig nem adom át egy embernek sem.

Napi rendszerességgel hívnak emberek, hogy munkát adjanak nekem. Lemegy a szokásos sablonszöveg:
- Jó reggelt/napot/estét! Ön Wounded?
- Üdv! Igen, én vagyok az. Kit kell eltennem láb alól?
- Ilyenkor elmesélik a történetet, hogy mi késztette az ügyfelet arra, hogy felhívjon, kit kell megölnöm(erre többféle módszerem is van), na meg persze néhány infó az áldozatról. Ezekből eltervezem a gyilkosságot, minden részletét pontosan, annak érdekében, hogy minden zökkenőmentesen menjen.Majd a hívás után 2 Nappal a célpont halott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése