2015. június 10., szerda

Hazamegyek / Go Home Pt. 2

Sziasztok! Ez a rész nagyon rövid lett sajnos, mert emeltenztem angolból és hasonló dolgok, de még a héten megpróbálom hozni az újabb részt, ami hosszabb lesz. 😊
remélem ez sem lett olyan rossz.. Valami jelet hagyjatok magatok után:3

- Szóval tudod? - kérdeztem tőle.
- Igen, tudom, hogy sorozatgyilkos vagy. - válaszolta teljes nyugodtsággal a hangjában, de éreztem, hogy fél.
- Akkor hogy hogy felhívtál? Általában az emberek miután megtudják ezt az aprócska részletet, nem igazán mernek mondjuk felhívni.. - mondtam neki egy kis iróniával.
- Azért mert a segítségedre van szükségem.Csak azt...
- Tudom, hazaviszem az öcsinket. - szakítottam félbe.
- Tényleg? - kérdezte reménykedve.
- Igen. Ezt most megígérem. Az elrablóit pedig megölöm. - válaszoltam neki.
- Erre nem válaszolt, csupán Mégegyszer megköszönte, hogy hazaviszem az öcsénket, majd Letette. Én meg ott álltam pár percig értetlenül nézve magam elé a hír miatt, hogy mi történt, de az agyam már pörgött egy terven, hogy hogy találjam meg és jutassam haza a kisebbik testvéremet.
 Úgy éreztem, segítségre lesz szükségem, ezért tárcsáztam régi ősellenségem telefonszámát, aki Alexx Crow.
Alexx-szel elég viharos a közös múltunk, de amióta összejöttünk, sok minden változott. Bár külön-külön dolgozunk és nem is lakunk együtt, de mondjuk úgy, hogy ha visszamehetnék a múltba, és meglenne az esélyem változtatni, nem változtatnék semmit sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése